مدیریت برنامه ریزی، تحول اداری و بهره ورری ـ شرح وظایف

مدیریت برنامه ریزی، تحول اداری و بهره ورری ـ شرح وظایف


  •  انجام برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت پیشبرد اهداف و وظایف دانشگاه
  • جمع‌آوری، تولید و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات دانشگاه به منظور بهره‌گیری بهینه از آن در تدوین برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها
  • بررسی و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد و توسعه نظام مدیریت مشارکتی در دانشگاه
  • شرکت فعال در شوراها، کمیته ها و اظهارنظر پیرامون مسائل مربوط
  • برنامه‌ریزی و ارائه طریق برای بهبود روش‌های انجام کار و تحول اداری و بهره‌وری
  • برنامه‌ریزی برای بهبود مستمر مدیریت و افزایش بهره‌وری در فرآیند آموزش تحقیق و فناوری با عنایت به شایسته‌سالاری، ابتکار، خلاقیت و افزایش مشارکت و انعطاف سازمانی
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر طراحی، بهینه‌سازی و انطباق نظام‌های مدیریتی متناسب و مورد نیاز جهت اجرای برنامه‌های توسعه آموزش عالی
  • انجام طرح‌های مطالعاتی برای تعیین اقدامات لازم در مورد اصلاح مقررات و آئین‌نامه‌های داخلی دانشگاه با هدف ساده‌سازی و هماهنگ ساختن آنها
  • برنامه‌ریزی و نظارت در زمینه بررسی سیستم‌ها، روش‌ها و رویه‌های مورد عمل در دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آنها با هدف افزایش رضایت‌مندی کارکنان و ارباب رجوع، تسهیل در انجام کارها و انطباق با نیازهای جدید  
  • پشتیبانی، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های بهره‌وری و تحول اداری دانشگاه
  • برنامه‌ریزی جهت اجرای مصوبات شوراها و کمیسیون بهره‌وری و تحول اداری دانشگاه   
  • همکاری با مدیریت نظارت و ارزیابی در ارزیابی عملکرد دانشگاه و تهیه و تنظیم گزارش ادواری از اجرای برنامه‌های تحول اداری و بهره‌وری در دانشگاه
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق